Dirk Bonte
Leestip van Dirk Bonte
Overal staan of liggen er boeken, in alle kasten en in sommige jassen.

Makkelijk lezen

31 augustus 2024

Dit klein boekje komt uit de reeks van makkelijk lezen, niveau 3. Ondanks is het voor iedereen een aantrekkelijk verhaal en voor de vlotte lezer is het zo uitgelezen. Het verhaal draait rond een rode robijn in een gouden ring. Na het verlies van deze ring reist hij doorheen Irak en krijgt steeds een nieuwe eigenaar. Het verhaal begint in 1978 in Bagdad. Achteraan ook een verklarende woordenlijst met Armeense en Arabische woorden en uitdrukkingen.

Synopsis

Een gouden ring in Irak maakt veel indruk op iedereen die hem ziet. Verhaal in korte zinnen en gemakkelijke woorden.

Dirk Bonte
Leestip van Dirk Bonte
Overal staan of liggen er boeken, in alle kasten en in sommige jassen.

De reis van de ring : Irak
Titel:
De reis van de ring : Irak
Auteur:
Welmoed Homan
# pagina's:
101 p.
Uitgeverij:
Wolters-Noordhoff
ISBN:
90-01-41183-5
Materiaal:
Makkelijk lezen
Sfeer:
Kleurrijk,
Warm

Gerelateerde leestips